fredag 1 april 2011

Tävling!

Jag tänkte fira våren och min nya blogg med en tävling. Du tävlar genom att länka till min blogg antingen på facebook eller på din egen blogg och sedan lämna en kommentar här där du skriver hur du länkat.

Tävlingen avslutas nästa fredag den 8 april och kommer avgöras genom lottdragning. Det blir tre priser:

1:a Kasse med varor från Min Gröna Täppa värda 200:-
2:a Kasse med varor från Min Gröna Täppa värda 100:-
3:a Kasse med varor från Min Gröna Täppa värda 75:-



Kanske innehåller ditt pris goda engelska kolor från Thornton...
'


eller härlig, matig italiensk pasta? Ta chansen att vara med och tävla!

Ha en härlig helg!
/Kristina

13 kommentarer:

  1. nu har jag länkat via facebook :-) Mums kolan kan man dö för såååå smarrig :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag har länkat via facebook. Så mumsiga hararna ser ut!:)

    Trevlig Helg!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har länkat via facebook, måste göra ett besök nästa gång vi är i Skåne.
    Trevlig vår.
    Kusin Maria

    SvaraRadera
  4. Så klart jkag vill vara med! Allt e helt fantastiskt gott!! Jag har delat på FB!
    Kram Kristin

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag har länkat mig via Facebook. Ser fram emot att inhandla lite godsaker till påsk.

    Liselott Nilsson

    SvaraRadera
  6. Länkat både via blogg och Facebook =)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jättekul med en tävling! Jag har länkat via facebook! kramkram jessica

    SvaraRadera
  8. Hej hopp! Du har så fin blogg. Jag har lagt upp den på pvi bloggen som länk och delat med mig den på min facebook.
    www.pvi10.blogspot.com
    Ha det bra. mvh Christina Lindberg

    SvaraRadera
  9. Hallå :) Även jag lyckades länka via fb.
    Hoppas på tur så klart ;)

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Sänder härliga vårkänslor till alla! Jag har länkat till denna underbara sida via Facebook.
    Ha det så bra Kram Maria G

    SvaraRadera
  11. Jag har länkat via Facebook :-)

    SvaraRadera
  12. Hej, jag delade länken på min FB.
    Mvh Linda Sundvall

    SvaraRadera
  13. Har länkat till din butik via facebook, har åkt på en dunderförkylning så jag tror jag måste trösta mej med goda kolor från dej...;)
    //Camilla Lundström

    SvaraRadera